afro-pop,

Press Release | D.C. based Vreezy Ville drops fresh Olopyto Video

August 27, 2014 MissJackee 0 Comments

Washington, United States of America based afro-pop rap artiste, Ville formerly known as Vreezy Ville has dropped new choreographic visuals of his highly energetic ‘Olopyto’ dance. The video which is directed and edited by Maryland based Champion Studios, depicts the full scale choreography from talented dancers highlighting different dimensions of the dance steps which has gone viral on the streets of Nigeria, Cameroon, and the United States of America.

Speaking, the CEO of Franco Records where Ville is signed to, Mr. Franco Bonghan, describes the new ‘Olopyto’ choreography visuals as a jump into an aggressive campaign which is geared towards giving Ville the spot he deserves in contemporary African pop culture. Ville, a Cameroon born, Washington USA based rap artiste has seen his rise from his hits like ‘Cameroon Azonto’, ‘Na You’, ‘Brighten Your Night’, ‘TINGALI’, ‘Waiti I Do (Oleku remix)’, ‘Shake It’, ‘Olopyto’, ‘Too Blessed’ and ‘Pon De Floor’ With this new visuals rolling on screens, he is warming up for the release two fresh singles, ‘Shiki Bambam’ and ‘Love to Yaoundé’ later this year. Ville is the next big thing from Africa, a talent for all to reckon with.

0 messages:

Bonne Nouvelle ! La team Afroziky est finalement bien avancée dans son projet d’installation à Douala, Cameroun.

Nous vous présentons SHOWROOM by Afroziky. Notre objectif est de faire de cet espace un lieu d'exposition, de promotion et de vente, destiné à la mise en valeur exclusive de nos différentes créations. Nous voulons vous procurer une variété d’articles exclusifs à production limité dans l’art de l’artisanat dans le but de promouvoir l’individualisme et la culture neo-panafricaine. Dans un monde engouffré dans le générique même la créativité se noie à travers la poursuite de la tendance. Nous voulons briser cette glace et vous donner l’opportunité de définir qui vous êtes sans pression. La route est longue mais nous sommes engagés dans cette cause et voulons que vous soyez des nôtres dans cette aventure !

Showroom, Boutique 39 Marché des fleurs, Douala, Cameroun
Web: afroziky.com/showroom